Aktualności
Prezes TBS Lokum sp. z o.o. informuje, że z dniem 17.05.2021 r. zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów, przy zachowaniu następujących procedur sanitarnych:
- dezynfekcja rąk przy wejściu do biura,
- zakrywanie ust i nosa,
- zachowanie co najmniej 1,5 m odległości od innych osób.
Klienci w BOK przyjmowani będą pojedynczo. Na korytarzu, przed biurem, mogą przebywać maksymalnie dwie osoby.
- Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35C odbywać się będzie w dni robocze, w godz.
od 7:30 do 15:15. - Obsługa klientów (w tym sprzedaż żetonów) w biurze przy ul. Holenderskiej 2A/1A odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. od 8:00 do 11:00.
W przypadkach, w których jest to możliwe, zaleca się załatwianie spraw drogą telefoniczną, e-mailową, pocztą tradycyjną.
Istnieje również możliwość składania pism i dokumentów do skrzynki korespondencyjnej, znajdującej się na korytarzu, przy wejściu do siedziby Spółki.
Sposoby kontaktu:
• Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: sekretariat@tbslokum.pl ,
• Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
• Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 59, 63, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853,
• Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 42, 62 | 695 240 747, 601 869 206.
Awarie lub usterki, wymagające szybkiej interwencji, należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 607 637 613 w godzinach od 15:30 do 7:30.
Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej www.zgm.swinoujscie.pl, a także zostaną wywieszone w siedzibie Spółki.
Ogłoszenie o naborze kandydatów do pracy stanowisko księgowa/księgowy w Zespole ds. Księgowości i Finansów
- Administrator
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Lokum Spółka z o.o. w Świnoujściu
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Księgowa/Księgowy w Zespole ds. Księgowości i Finansów
https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 26 kwietnia 2021 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowalnych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl , zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
- Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
- Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
- Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
- Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie,
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/ . Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w zamówieniach zgodnych z Pzp wymagany jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Świnoujściu informuje, iz coroczna przerwa technologiczna w dostawie energii cieplnej na cele centralnego oggrzewania, wentylacji i ciepłej wody użytkowej nastąpi dnia 24.05.2021 r. od godziny 00:00 do godz. 24:00. Przedmiotowa przerwa związana jest z koniecznością wykonania niezbędnych remontów źródła ciepła i sieci ciepłowniczych. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.