Prezes TBS Lokum sp. z o.o. informuje, że z dniem 17.05.2021 r. zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów, przy zachowaniu następujących procedur sanitarnych:
- dezynfekcja rąk przy wejściu do biura,
- zakrywanie ust i nosa,
- zachowanie co najmniej 1,5 m odległości od innych osób.
Klienci w BOK przyjmowani będą pojedynczo. Na korytarzu, przed biurem, mogą przebywać maksymalnie dwie osoby.
- Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35C odbywać się będzie w dni robocze, w godz.
od 7:30 do 15:15. - Obsługa klientów (w tym sprzedaż żetonów) w biurze przy ul. Holenderskiej 2A/1A odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. od 8:00 do 11:00.
W przypadkach, w których jest to możliwe, zaleca się załatwianie spraw drogą telefoniczną, e-mailową, pocztą tradycyjną.
Istnieje również możliwość składania pism i dokumentów do skrzynki korespondencyjnej, znajdującej się na korytarzu, przy wejściu do siedziby Spółki.
Sposoby kontaktu:
• Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: sekretariat@tbslokum.pl ,
• Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
• Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 59, 63, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853,
• Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 42, 62 | 695 240 747, 601 869 206.
Awarie lub usterki, wymagające szybkiej interwencji, należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu 607 637 613 w godzinach od 15:30 do 7:30.
Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej www.zgm.swinoujscie.pl, a także zostaną wywieszone w siedzibie Spółki.