Informujemy, iż z dniem 16 kwietnia 2018 r. wprowadzony został druk „ Zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki”. W sytuacji kiedy pracownik firmy doręczający przesyłki nie zastanie adresata pozostawi Państwu zawiadomienie.
Przesyłkę można odebrać w terminie do 7 dni włącznie w siedzibie TBS Lokum spółki z o.o. w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35c – w Biurze Obsługi Klienta (I piętro pok. nr 211) w godzinach:
- w dniu roboczym po dniu pozostawienia zawiadomienia o próbie doręczenia – od 10.00 do 15.15,
- w każdym kolejnym dniu roboczym – 7.30 do 15.15
INFORMACJE DLA ADRESATA ZAWIADOMIENIA
- Przesyłka powinna być odebrana przez adresata, jego pełnomocnika lub inną osobę uprawnioną do odbioru w terminie 7 dni licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia o próbie doręczenia.
- Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do wykazania uprawnienia do jej odbioru oraz do okazania dowodu tożsamości. Powinien także okazać niniejsze zawiadomienie.
- Odmowa pokwitowania odbioru przesyłki jest równoznaczna z odmową jej przyjęcia.
- Przesyłka, która nie zostanie odebrana w terminie określonym w zawiadomieniu, zostanie wysłana pocztą.