Od 17 września 2012r. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej uruchomił Biuro Obsługi Klienta, które czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.15 w siedzibie zakładu przy ul. Monte Cassino 8.
W jednym miejscu klienci będą mogli załatwić wiele spraw bez konieczności chodzenia od jednego pokoju do drugiego – mówi Artur Ćwik, dyrektor ZGM w Świnoujściu.
W biurze będzie można między innymi:
- uzyskać informację o sposobie załatwienia sprawy,
- pobrać niezbędne formularze,
- złożyć wniosek lub podanie,
- uzyskać informację o aktualnym stanie kartoteki czynszowej,
- zapoznać się z przepisami prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- zrealizować sprawy nie wymagające szerszych działań ze strony pracownika zakładu,
- zgłosić awarię.
Dodatkowo w BOK będzie znajdować się kącik dla dzieci, w którym rodzice czy opiekunowie będą mogli spędzić czas ze swoimi dziećmi w oczekiwaniu na załatwienie sprawy.