Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Spółki ZGM od dnia 5 października 2020 r. (poniedziałek) wprowadza się ograniczenia wstępu dla osób z zewnątrz do biura przy ul. Wyspiańskiego 35C w Świnoujściu.
Wszystkie sprawy prosimy załatwiać jedną z poniższych metod:
- e-mailem,
- telefonicznie,
- pocztą tradycyjną,
- umieszczenie dokumentów w skrzynce podawczej usytuowanej na parterze przy głównym wejściu do Spółki.
Kontakt bezpośredni w siedzibie Spółki możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Do rozwiązania spraw pilnych naszych Klientów będziemy podchodzić indywidualnie.
Sposoby kontaktu:
- Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: sekretariat@zgm.swinoujscie.pl
- Biuro Obsługi klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
- Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853
- Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 40 | 695 240 747, 601 869 206
Awarie lub usterki wymagającej szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.
Powyższe środki podjęte zostały do odwołania.
Za niedogodności z tym związane przepraszamy.