Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu informuje, że otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz powraca do obsługi klientów.
- Obsługa w BOK pok. 211 przy ul. Wyspiańskiego 35c odbywać się w dni robocze, w godz. od 7:30 do 15:15
- Obsługa klientów w biurze przy ul. Holenderskiej 2a/1 odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8:00 do 12:00
Klienci przyjmowani będą pojedynczo z zachowaniem wszystkich procedur sanitarnych.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłanianie ust i nosa.
Oczekiwanie na obsługę odbywa się poza pomieszczeniem z zachowaniem odległości pomiędzy poszczególnymi osobami nie mniejszej niż 1,5m.
W korytarzu przed biurem przebywać może jedna osoba.
Nadal preferowany jest kontakt telefoniczny z pracownikami zakładu oraz składanie pism i dokumentów jedną z poniższych metod:
- pocztą tradycyjną,
- do skrzynki korespondencyjnej znajdującej się na korytarzu przy wejściu do siedziby ZGM przy ul. Wyspiańskiego 35c,
- drogą elektroniczną.
Sposoby kontaktu:
- Sekretariat – tel. 91 321 22 80 wew. 30, e-mail: sekretariat@zgm.swinoujscie.pl
- Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 321 28 38 wew. 55,
- Dział techniczny – tel. 91 321 21 56 wew. 31, 34, 39, 45, 47, 65 | 607 394 849, 601 869 255, 690 947 266, 737 196 853
- Administracja – tel. 91 321 28 38 wew. 40 | 695 240 747, 601 869 206
Awarie lub usterki wymagające szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.
Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, a także wywieszone w siedzibie Zakładu.