19/09 2012

Biuro Obsługi Klienta w ZGM

bokOd 17 września 2012r. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej uruchomił Biuro Obsługi Klienta, które czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.15 w siedzibie zakładu przy ul. Monte Cassino 8.

W jednym miejscu klienci będą mogli załatwić wiele spraw bez konieczności chodzenia od jednego pokoju do drugiego – mówi Artur Ćwik, dyrektor ZGM w Świnoujściu.

W biurze będzie można między innymi:

- uzyskać informację o sposobie załatwienia sprawy,

- pobrać niezbędne formularze,

- złożyć wniosek lub podanie,

- uzyskać informację o aktualnym stanie kartoteki czynszowej,

- zapoznać się z przepisami prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,

- zrealizować sprawy nie wymagające szerszych działań ze strony pracownika zakładu,

- zgłosić awarię.

Dodatkowo w BOK będzie znajdować się kącik dla dzieci, w którym rodzice czy opiekunowie będą mogli spędzić czas ze swoimi dziećmi w oczekiwaniu na załatwienie sprawy.