Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu informuje, że otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz powraca do obsługi klientów.
Klienci przyjmowani będą pojedynczo z zachowaniem wszystkich procedur sanitarnych.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłanianie ust i nosa.
Oczekiwanie na obsługę odbywa się poza pomieszczeniem z zachowaniem odległości pomiędzy poszczególnymi osobami nie mniejszej niż 1,5m.
W korytarzu przed biurem przebywać może jedna osoba.
Nadal preferowany jest kontakt telefoniczny z pracownikami zakładu oraz składanie pism i dokumentów jedną z poniższych metod:
Sposoby kontaktu:
Awarie lub usterki wymagające szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.
Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, a także wywieszone w siedzibie Zakładu.