27/05 2020

Komunikat

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu informuje, że otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz powraca do obsługi klientów.

Klienci przyjmowani będą pojedynczo z zachowaniem wszystkich procedur sanitarnych.
Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do biura oraz zasłanianie ust i nosa.
Oczekiwanie na obsługę odbywa się poza pomieszczeniem z zachowaniem odległości pomiędzy poszczególnymi osobami nie mniejszej niż 1,5m.
W korytarzu przed biurem przebywać może jedna osoba.

Nadal preferowany jest kontakt telefoniczny z pracownikami zakładu oraz składanie pism i dokumentów jedną z poniższych metod:

Sposoby kontaktu:

Awarie lub usterki wymagające szybkiej interwencji należy zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: w godzinach 15:30 - 7:30 tel. 607 637 613.

Powyższe informacje będą aktualizowane na bieżąco i dostępne na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu, a także wywieszone w siedzibie Zakładu.